top of page

陳法蓉自爆其實係宅女|大方分享保養心得



昨晚一集,劇情講到萬國城夜總會成立 8 周年,身為頭牌的 Monica 獲多位大客 捧場,古惑仔麻鷹為見 Monica 一面,捉了一班舞小姐入房虐待,逼沙律帶 Monica 入房坐枱,身為江湖大嫂的沙律沒有妥協,更出口術「大走」麻鷹救出一 班姊妹,霸氣十足。講到這個場口,法蓉姐受訪時笑言:「演呢場戲時,我好擔 心自己夠唔夠霸氣,有冇江湖大嫂嗰種感覺,拍完之後問李嘉驚唔驚我,佢話好 驚呀,原來我都有霸氣喺度,但我自己唔知。」


法蓉姐續指自己跟角色一樣,都 是重情義的人,並笑言自己現實比較內向,她說:「唔識我嘅人,會以為我好識 得同人相處,但其實我係比較深閨同宅嘅一個人。」


提到不少網友大讚她身材 Fit 到漏,她笑謂:「好多朋友都知道,我係一個淨係食 同瞓嘅人,基本上係冇做任何 Keep Fit 嘅運動,好感謝我爸爸媽媽遺傳咗咁好嘅 身材畀我。」至於保養方面,她大方分享:「用護膚品方面都幾錫自己,有新嘅 護膚品推出,我都會買嚟試吓,同埋我都鍾意養生,會浸吓 Spa 同 Keep 住做 Facial。」





bottom of page