top of page

李嘉霸王硬上弓受傷流血不止|蔡潔參考鍾楚紅演索爆舞小姐



昨晚另一焦點,是麻鷹欲對 Monica 霸王硬上弓的場口,麻鷹更扯爛 Monica 的黑 絲,畫面相當肉緊,幸好志飛及時趕到將 Monica 救出。講到這場霸王硬上弓場 口,蔡潔透露:「拍呢場戲時我冇整親,反而阿嘉畀張枱嘅玻璃整親,記得拍咗 第一 Take 時佢係血流不止,大家都唔知點算好,呢個時候男人就會發揮好 Man 嘅魅力,佢完全係唔 Care 個傷口,最後好順利地拍晒。」蔡潔笑言大大隻的李嘉 其實是大細路,她說:「我睇落弱質纖纖,阿嘉就好大隻,但我哋現實相處當 中,佢只係細路仔嚟,性格好可愛,有時反而我仲 Man 啲。」



講到為今次角色做的事前準備,蔡潔透露請教了一位曾在夜總會工作的朋友,她 說:「我捉住佢問咗好多,聽咗好多真實故事之後,令到我對角色多咗好多 Connection。」蔡潔續指 90 年代美的標準,與現今社會大相逕庭,她事前還參考 了大美人鍾楚紅的作品,她說:「嗰時鍾意濃妝艷抹,着裝比較誇張,我自己好 少咁樣打扮,事前都擔心自己做唔做得到,搵咗好多當時美人嘅形象參考,其中 一位就係鍾楚紅小姐,佢都演過類似角色,有搵一啲佢嘅作品參考,佢真係太靚 喇。其實當你化晒妝、整晒頭換埋戲服,一行入個景就會自然代入咗個角色,好 享受拍攝過程。」





bottom of page